Een gek idee?

5 augustus 2017 - Cefalù, Italië

Zoals jullie weten hebben we gisteren weliswaar nieuwe stoeltjes gekocht maar dat zijn van die strand dingen. Veel te klein veel te laag en bovendien erg smal. Ik loop het risico dat wanneer ik opsta dat ding op mijn heupen blijft hangen. Gisteravond wat zitten Googelen en een Decathlon gevonden in San Castaldo. Dus het plan gemaakt en vandaag tot uitvoering gebracht. Na het ontbijt tent dichtgeklapt en aangereden naar de Decathlon. Was niet ver maar wel 1,5 uur rijden. Gek hè. Maar we hebben er natuurlijk wel een dagje van gemaakt. Op weg naar D. stopten we even om een foto te schieten van het prachtige landschap. We wisten niet wat ons overkwam en hoe snel we weer bij de airco van de auto moesten komen. Maar goed, twee nieuwe stoelen gekocht en nog even koffie gedronken. Daarna een prachtige route door het Siciliaanse binnenland naar Castelbuono. Een leuk oud stadje dat sliep toen wij aankwamen. We wisten echter een prima restaurantje te vinden voor de lunch. Daarna nog lekker rondgelopen tot aan het kasteel dat uiteraard nog gesloten was. Op de terugweg kwamen we nog lang een kerk die helemaal werd opgetuigd met witte bloemstukken voor een bruiloft later op de dag. Eenmaal weer in de auto zijn we richting camping gegaan. Nog even de voorraden (wat mag je zelf invullen) aangevuld. Terug op de camping de tent weer uitgeklapt, even koffie gedronken en toen een hele diepe duik in zee genomen. Niet dat je daar van afkoelt maar het is wel heel lekker. Het is weekend dus de camping is inmiddels helemaal volgelopen. We spraken onze buurvrouw maar die gaat morgen weer weg. Ze heeft een mooie camper maar vertelde er nooit mee te reizen. Gewoon voor even een weekendje weg. OK, jullie hebben het gelezen. De voorraden zijn aangevuld. Morgen wordt een luie dag op ons privéstrand en maandag gaan we naar de zuidkust. Groetjes XXX

1. V. de Kock:
    5 augustus 2017
    Ik gok: voorraad wijn aangevuld?
  2. Patricia Colsen-Kroes:
    5 augustus 2017
    Ik had wel eens een foto van die chique stoelen verwacht, waarin jullie wegzakken met een glaasje wijn!
  3. Dadette:
    6 augustus 2017
    Inderdaad: waar is een stoelen prent? Verder de juiste ogen en neus voor eettentjes! Kan slechter!!
    Wees maar lekker" lui" vandaag.. Dezelfde hitte overheerst ook de costa blanca in spanje hoorde ik..
    Dat komt woensdag weer goed!!
    Zwem ze, zit ze, lees ze, eet en drink ze.. Toch best n zwaar vakantie leven..