Rustdag

26 juli 2017 - Montalto di Castro, Italië

Even terug naar gisteravond. Toen wij vertrokken voor onze avondwandeling werden we verrast door een "prachtig" verlicht laantje bij ons op de camping (zie foto). Zou op een kerstmarkt echt niet misstaan, maar op een camping verwacht je zoiets niet direct. Enfin lekker avondwandelingetje gemaakt, glaasje wijn en toen het dak op. Slaapt geweldig die zeelucht. Zoals gezegd, vandaag een rustdag. Na het ontbijt lekker naar het strand, stoeltjes mee. Beetje zonnen, beetje kijken maar zwemmen, ho maar. De zee was onstuimig, de wind kwam van zee en daarom hing de rode vlag uit. Slechts een enkeling die het echt te warm kreeg waagde zich in zee en kreeg dan al snel een fluitsignaal van de strandwacht. Wat ons opviel waren de complete "winkeltjes" waar ze hier het strand mee op en af rijden. Op de foto's zie je een kraam met werkelijk een uitgebreide collectie badkleding. Handig aan het strand, aandoen, uitproberen en eventueel direct ruilen. Even later volgt een kraam met jurken. Is je bikini iets te klein om mee over straat te gaan, kan dat probleem ook worden opgelost! Terug van het strand was het tijd voor de siësta. Ik ben in de tent gekropen en was vertrokken. Het is dat Anja mij wakker maakte maar anders had ik wellicht nu nog geslapen. We zijn een kopje koffie gaan drinken en toen we op het terras wat zaten te kletsen kwamen we tot de conclusie dat een rustdag mooier klinkt dan dat het is. We willen iedere dag iets nieuws zien, zijn nieuwsgierig naar wat er verderop op ons wacht. Maar goed, we hebben het doorstaan. De ideeën voor morgen zijn doorgenomen, dus we kunnen er weer tegenaan. Hoe en wat bewaar ik lekker tot morgen.

1. Patricia Colsen-Kroes:
    26 juli 2017
    Grappig en ik sta er niet van te kijken, dat een rustdag niets voor jullie is. Maar schijnbaar heb je je slaap toch nodig Cees. Nog een fijne rustige avond en tot het volgende avontuur! Xx liefs van de Colsentjes.
  2. V. de Kock:
    26 juli 2017
    Cees en Anja en een rustdag, de combinatie klonk me al vreemd in de oren.
    Desalniettemin toch iets nieuws gezien: winkelen op het strand.
    Ik ben benieuwd naar jullie volgende verslag.
  3. V. de Kock:
    26 juli 2017
    Ik zie het verlichte laantje niet....
  4. Cees:
    26 juli 2017
    Daar was ik al bang voor. Ik heb ontdekt dat je maar 4 foto's per dag ziet. Wil je alles zien dan moet je bovenaan de pagina naar "foto's" gaan. Dan zkrijg je alles te zien.
    Groetjes,
    Cees
  5. Joep:
    27 juli 2017
    Een Siësta altijd lekker!! Foto's zien er wederom goed uit.
  6. Dadette:
    27 juli 2017
    Ooohh.. Die ene foto van de rijdende bikini boutique is net een schilderij!! En wat grappig! In spanje zeult men met kleding etc op de rug!
    Ook feest verlichting!! misschien handig als je in de nacht met n roze rol pleepapier loopt..
    Wel
    Leuk om tussen locales te bivakeren.. De foto s spreken voor zich.. Wel jammer àna mia dat je de zee niet in kon! By the way; ook ik zit op een SUPER camping! Beso voor nu!