Tropisch

11 augustus 2017 - Cefalù, Italië

Wie ooit in de tropen is geweest heeft bij "tropisch" wellicht toch een iets minder aardige gedachte dan degenen die daar wel zijn geweest. En vannacht was het tropisch. De lucht schoof dicht, het werd heel vies, broeierig, klam en warm tegelijk. Na enige tijd proberen in slaap te komen toch maar eruit gegaan. Hangmat opgehangen en daar maar eens proberen. Anja was er ook al uitgekomen. Voor ons uit zitten kijken naar de zee die onstuimig was en veel herrie maakte. Anja na verloop van tijd boven in slaap gevallen en ik in de hangmat. Vanochtend even een flauw zonnetje. Daarna trok het opnieuw dicht. Weer tropisch. Zo is het de hele dag gebleven. We hebben nog even gezwommen in de zee, maar die is ook niet meer zo mooi als voorheen. Het zeewier dat mooi gedroogd op het strand lag is door de zee weer meegenomen en drijft nu in de branding. Ik heb nog niet naar de weersverwachting gekeken, maar ik hoop dat het weer zich snel zal herstellen. Vandaag dus lekker bij de tent gelummeld, niets meegemaakt, niets gezien of gehoord. Dus lekker kort verhaaltje, snel klaar vandaag. Past wel bij een rustdag. XXX en tot morgen. PS kijk nog even naar de foto's van ons geweldige kampeerplekje.

1. Toos:
    11 augustus 2017
    Mooi plekje en lekker onder de blote hemel slapen
  2. Dadette:
    12 augustus 2017
    Ik loop wat achter: terug op eigen stek; ff bijkomen.. jullie stek is heel mooi.. Ydillisch plekje ..Alleen jammer van dat hekwerk.. En snachts sterren tellen is best n leuk klusje, zijn er ook krekels? Indd ...buiten slapen met klamboetje over je heen?
    De lastste week; met joep & yvette.. Het volgende feestje!!