De terugreis

18 augustus 2017 - Hulst, Nederland

Yep, het zit erop. Vanochtend rond 06.00 uur opgestaan. Afscheid genomen van Joep & Yvette. En toen naar het vliegveld gereden. Auto ingeleverd en dan begint het hangen en wachten. We zijn maar begonnen met en ontbijtje te nemen, koffie met croissant crema. Daarna nog even in sigaartje in de ochtendzon. En dan sta je zo te kijken van wat hebben we genoten van die zon, af en toe ook wel gemopperd op de hoge temperatuur, maar wat een feest is te leven in een land waar je niet naar het weerbericht hoeft te kijken. Alle dagen warm en droog. Heerlijk. Ik zit stukje vast even te schrijven in het vliegtuig. De daling  is begonnen en ik zie alleen maar dikke wolken en voel de turbulentie van het vliegtuig dat zich door de wolken een weg baant. de landing ging voorspoedig en toen stonden we ineens in Duitsland. Even een broodje gepakt op het vliegveld, de auto van Joep gezocht en de navigatie op Hulst gezet en karren maar. Wat een ramp, heel de weg zat bomvol en Antwerpen zat helemaal dicht. Wij gekozen om toch maar over Breda te rijden en de liefkenshoektunnel. Nou dat hebben we geweten. Door werkzaamheden aan het wegdek bij de tunnel hebben we dik een uur in de file gestaan. Uiteindelijk toch thuisgekomen. De vakantie is voorbij en we hebben er van genoten. Bedankt voor het lezen van deze reisverslagen en al jullie reacties daarop. Op naar de volgende vakantie zou ik zeggen. Groetjes en dikke zoenen.

1. V. de Kock:
    18 augustus 2017
    Fijn om te lezen dat jullie zo hebben genoten.
    Nu in Hulst gaan acclimatiseren.
    Tot zondag!