Grote schoonmaak

13 augustus 2017 - Cefalù, Italië

Het einde van de vakantie, en zeker die in de tent, komt nu snel dichterbij. Morgenavond is het tijd om Joep en Yvette op te halen van Palermo Airport. Dat wil dus zeggen dat wij vandaag de tent en auto een beetje in orde moeten maken zodat zij daar lekker mee verder kunnen. Vanochtend met het opstaan al het beddengoed eraf getrokken. De handdoeken en strandlakens klaar gelegd voor de was en na het ontbijt begon het hele spel te draaien. Ik had wel vier lijnen gemaakt en die hingen helemaal vol. Plus wat kleinigheden aan het hek, dus daar is dat hek voor! Rond een uur of twee werden de lege plaatsen naast ons in een keer gevuld. Een groep van zo'n 10 man/vrouw begonnen daar een kampement op te bouwen waar je van schrikt. Gisteravond al met angst en beven naar de barbecuekunsten van de Italianen/Sicilianen zitten kijken. Ze begrijpen niets van de bbq en niets van vuur. Laat maar zitten, ik word nog boos. Voor mij is het in ieder geval duidelijk dat mede daardoor een groot deel van Sicilië zwart ziet. Omdat ik geen zin had om nog een avond met kromme tenen naar het volgende bbq-spektakel te kijken, informeerde ik bij "ons mannetje van de camping" of hij een ander plekje voor ons had. En dat had hij. Daarom zien jullie op de foto een andere omgeving rond de tent. Hier zitten we heerlijk rustig. De was is overigens inmiddels droog. De dozen zijn ingepakt en de koffiemachine en de koelkast hebben een natte doek gehad. Geweldig!! Morgen naar Palermo, daar worden we al om 12.00 uur verwacht. We zijn heel benieuwd of de loft net zo mooi is als op de plaatjes. Voor nu de groetjes allemaal en tot morgen. XXX

1. V. de Kock:
    13 augustus 2017
    De weken vliegen voorbij, alvast gezellige dagen met Joep en Yvette toegewenst!
  2. Patricia Colsen-Kroes:
    14 augustus 2017
    Hoi vakantiegangers, wat vliegt de tijd als je het naar je zin hebt. Maar jullie hebben zo te lezen, een prachtige vakantie gehad. Nog veel plezier met Joep en Yvette en een goede reis terug naar huis.