De eerste etappe

16 juli 2017 - Mirmande, Frankrijk

De eerste etappe liep van Hulst naar Mirmande.(oorspronkelijk naar Chalon-sur-Saône) Mirmande ligt een dik uur rijden onder Lyon. We passeerden de camping die we oorspronkelijk op het oog hadden rond 13.00 uur. Dat vonden we toch wat vroeg en we hadden de vaart er lekker in. Dus besloten we nog een stukje erbij te pakken. Want, hoe meer kilometers we vandaag pakken, hoe eerder we morgen in St Paul de Vence zijn. En dat is zeker de moeite waard, dat weten we uit het verleden. De laatste 100 km vielen echter een beetje tegen. We hebben niet stil gestaan maar 50 rijden op een Franse tolweg is gewoon niet zoals het hoort. Hoe dan ook een prima dag achter de rug. Een lekker plekje op de camping en een glaasje koele witte wijn in de hand. Straks een bordje van de gisteren door Mieke gemaakte macaroni, even een rondje wandelen door de omgeving en dan maar niet te laat naar bed want morgen willen we zo snel mogelijk in St Paul de Vence zijn.

1. Patricia Colsen-Kroes:
    16 juli 2017
    Hoi, de eerste etappe zit erop! Het genieten is begonnen! Op naar morgen! Pas goed op elkaar!
  2. Dadette:
    16 juli 2017
    En daar staat de ufo weer; mooie lommerrijke plek.. Mooie foto.. Gracias! En ana al met haar neus in n thriller?
    Fijne avond; heet dat niet bonna notte? Evengoed.. Lekker al end op weg, een heerlijke vin blanc, italiaanse macaroni; dat zit snor!
    Beso fuerte
  3. V. de Kock:
    16 juli 2017
    Leuk meteen al een verslag te lezen. Ben benieuwd naar morgen!
  4. Jonas:
    17 juli 2017
    Fijn dat de macaroni heeft gesmaakt! En wat zitten jullie er weer prachtig bij!
  5. Cees:
    17 juli 2017
    Bedankt voor je reacties. Mama heeft gisteren een rondje camping gefietst. Vandaag doet ze dat niet want er is teveel hoogte verschil. XXX