Luie dag

30 juli 2017 - Paestum, Italië

Het is bijna niet te geloven. We hebben vanochtend uitgeslapen! Anja heeft op de fiets verse broodjes gehaald in het dorp. Op het gemakje ontbeten, nog een kopje koffie gedronken. Heerlijk. Toen bedacht Anja even een klein handwasje te doen, dat paste niet helemaal in het beeld maar vooruit. Toen het wasje hing zijn we naar het strand gegaan. Het was er heet! Eerst verbrandt je je voeten. Snel parasol opzetten en dan de zee in. Wat is dat lekker. Het water is weliswaar zo warm als soep maar een zee blijft toch iets heerlijks. Daarna 20 minuten voorkant, duik in zee, 20 minuten achterkant, duik in zee. De rest van de tijd toch maar lekker onder de parasol gezeten. Eenmaal terug van het strand naar Mieke gebeld om haar te feliciteren met haar verjaardag. Rond vijf uur flesje wijn open gemaakt die ik gisteravond had gekocht in het dorp. Maar oei, die viel tegen. Hij was zo zoet dat Anja het in de gaten had. Dus snel maar naar de campingwinkel gelopen om een goede fles te halen. Straks nog een hapje eten, niet te laat naar bed, want morgen trekken we weer verder naar het zuiden. Op de foto overigens een beeld van het strand dat bij de camping hoort. Morgen hoop ik jullie een iets interessanter verhaal te kunnen vertellen. Groetjes XXX

1. Patricia Colsen-Kroes:
    30 juli 2017
    Van harte gefeliciteerd met jullie dochter! Wij proosten er ook op!
  2. Imre:
    31 juli 2017
    Wat leuk, ik heb jullie site ook ontdekt! Mooie verhalen én foto's An&Cees! Fijne vakantie, klinkt heerlijk overal met die lekkere temperaturen en de lekkere wijn overal :-)
    xxx