Vals spel

19 juli 2017 - Rapallo, Italië

Allereerst allemaal heel erg bedankt voor jullie reacties. Leuk om die te lezen. Nog even over gisteren. Eenmaal terug op de camping, ik was net klaar met mijn verhaal van die dag, begint er toch wel een disco voor de aller kleinste!!! Gevolgd door een speurtocht naar wel 10 verklede "animatie medewerkers", je begrijpt heel de camping was een grote drukte. Maar goed, "vals spel" dus. Vanochtend iets later opgestaan dan de bedoeling was, lekker zitten ontbijten en pas even over 10.00 uur aangereden. De bedoeling was altijd om secundair te rijden maar vandaag hebben we de auto op de tolweg gezet en zijn recht naar onze bestemming gereden. We staan nu op camping Mirafiori in Rapello. Dat is op een steenworp van het veel bekendere Portofino. Vandaag eerst de tent uitgezet, daarna boodschappen gedaan en zelf een lunch gemaakt met een gebakken ei met alles erop en erin. Later in de middag zijn we te voet naar het haventje gelopen, via een terrasje nog even door het oude centrum en toen terug naar de haven. Eigenlijk moet je daar natuurlijk vis eten maar we konden de verleiding niet weerstaan en hebben voor een pizza gekozen. Inmiddels zijn de plannen voor morgen ook klaar, dat lijkt een geweldige dag te worden

1. Dadette:
    20 juli 2017
    Amigos, Toch mijn schreden ns naar italie zetten : wat is t daar mooi!
    Fijn dat jullie zo genieten... ,
    Ik zit af en toe op ana s schouder!

Liefs, inmiddels vanuit zeeuws vlaanderen